Часті питання

Чому передоплата?

Чому інтернет магазини беруть передоплату за товар?

Вам дійсно хочуть продати товар, але за низькою ціною (страхують себе від ризиків).

Добросовісний магазин приймає передоплату страхує себе від ризиків. Значить він може запропонувати вам товар за вигідною ціною.

Наведемо кілька варіантів чому інтернет магазин повинен працювати за передоплатою:

"Я передумав брати гірський велосипед хочу дорожній!" Клієнту доставили товар в його місто, але він передумав його купувати. Магазин змушений оплатити доставку в обидві сторони.

"МЕНЕ НЕМАЄ я за містом" Покупець просто не приходить за товаром. Магазин платить за доставку і зберігання.

"Я завтра заберу лижі" Менеджер дзвонить кожен день і нагадує, що товар вже прибув у відділення. Через тиждень повернення товару назад і оплата за доставку і зберігання.

"Зараз на жаль відсутній зв'язок з вашим абонентом« Магазин відправив товар, а покупець вимкнув телефон. Менеджер 3 дня не може зв'язатися з покупцем. І знову витрати на доставку в обидві сторони.

Беручи передоплату Інтернет магазин страхує себе від ризиків у разі коли клієнт не з'явиться за товаром.

Інтернет магазини які працюють без передоплати додають до ціни товару певну суму для всіх цих ризиків. А всі хто працює за передоплатою можуть продати товар за вигіднішою ціною.


Чи відправляєте товар післяплатою по Україні?

Товар відправляємо тільки з передоплатою решту грошей ви оплачуєте при отриманні у відділенні перевізника.


Де можна подивитися на товар?

На сайті або у відділенні перевізника який ви виберете при замовленні.


Зовнішній вигляд та стан бу товарів?

На бу товарах можуть бути такі пошкодження як: подряпини, іржа, обдерті наклейки, виробітка у деталях та інші дефекти.


Ми недаємо гарантію на вживаний товар.


Хто оплачує за доставку?

За доставку оплачує покупець